treść serwisu

Filtry

Kolekcja

Kategoria 1

Tworzywo / materiał

Kategoria 1

Autor / wytwórca

Kategoria 1

Miejsce powstania / znalezienia

Kategoria 1

Typ dokumentacji

Kategoria 1

Technika

Kategoria 1

Rodzaj obiektu

Kategoria 1

Lokalizacja / status

Kategoria 1

Czas powstania / datowanie
Era
Era
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+

Inne systemy periodyzacji:

Kategoria 1

Typ licencji

Kategoria 1

Liczba wyników:

Obiekty

0
ściana południowa, białe marmurowe ściany, centralnie niewielkie okno z półkolistym obramieniem ozdobionym ornamentem perełkowym, fragment kopuły i ołtarza, podłoga w biało czarne romby, schodek przykryty dywanem, pod oknem konsola w narożnikach po obu stronach kandelabry stojące na ciemnych konsolach.

Kaplica

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

Hall

Stajnie. Hall

Sień

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Wnętrze Kaplicy z widocznym ołtarzem

Kaplica

Przedpokój Numer 1 (pocz. XIX w.), Pokój zwany kaplicą (XIX w.), Kaplica

Muzeum – Zamek w Łańcucie

DA/47/ML -  Fragment uskokowego gzymsu nadokiennego zdobionego kimationem lesbijskim. Pochodzi prawdopodobnie z dawnego, renesansowego zamku lubelskiedo.

Fragment kamieniarki architektonicznej

nieznany (autor)

XVI wiek

Muzeum Narodowe w Lublinie

DA/16/ML - Nadproże portalu lub  gzyms nadokienny, z płaskorzeźbionym kimationem jońskmi, który powtarza ornamentalny motyw  wolich oczu  z zamkowego kapitelu, w znacznie uproszczonej formie. Może to wskazywać na naśladownictwo rzemieślników o mniejszej biegłości.

Nadproże, gzyms nadokienny

nieznany (warsztat)

2. ćwierć XVI wieku

Muzeum Narodowe w Lublinie

  Fragment kamieniarki architektonicznej, ościeża profilowane złożone z półwałków.

Fragment kamieniarki architektonicznej

nieznany (autor)

XVI wiek

Muzeum Narodowe w Lublinie

rysunek; głowa męska - ujęcie z przodu; Rysunek w układzie pionowym na karcie niebieskiego, prostokątnego papieru weneckiego przedstawiający lewy profil mężczyzny w zawoju. Postać ma pulchną twarz, wręcz otyłą, z fałdami w dolnej części policzków oraz drugim podbródkiem odsłoniętym dzięki szeroko rozstawionym bokom stójkowego kołnierza płaszcza. Jest to studium głowy mężczyzny, przedstawionego na prawo od sceny głównej, za portalem, na fresku Spotkanie Antoniusza i Kleopatry, namalowanym w salonie Palazzo Labia w Wenecji.

Głowa mężczyzny w turbanie

głowa męska

Tiepolo, Giambattista

około 1745

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Znaleziono 10 obiektów

Ścieżki edukacyjne

6

Brak wyników

Dodaj notatkę

Edytuj notatkę

0/500

Jakiś filtr
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
asd