treść serwisu

Filtry

Kolekcja

Kategoria 1

Tworzywo, materiał

Kategoria 1

Autor, wytwórca

Kategoria 1

Miejsce powstania, znalezienia

Kategoria 1

Typ dokumentacji

Kategoria 1

Technika

Kategoria 1

Rodzaj obiektu

Kategoria 1

Lokalizacja, status

Kategoria 1

Czas powstania, datowanie
Era
Era
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+

Inne systemy periodyzacji:

Kategoria 1

Typ licencji

Kategoria 1

Obiekty

0
Widok 2

Stelaż

nieznany

XIX wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Widok 3

Stelaż

nieznany

XIX/XX wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Bok prawy

Stelaż na przybory kominkowe

nieznany

XIX/XX wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Na jedwabiu haftowana para kaczek pływających w wodzie wśród lotosów. Powyżej chryzantemy i koliber.

Parawanik

1701 — 1800

Muzeum Okręgowe w Toruniu

Przód

Wachlarz

XIX wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Widok 1

Wachlarz ze strusich piór

XX wiek

Muzeum – Zamek w Łańcucie

ujęcie lekko z góry

Taca

nieznany

XVII

Muzeum Pałacu Króla Jana III w Wilanowie

nakrycia głowy, biżuteria, ozdoby - Ujęcie z przodu. Klejnot z kołpaka w kształcie rombu, ażurowy, zdobiony emalią i kasztami z diamentami.

Agrafa z kołpaka księcia Franciszka I (1577 - 1620)

Mores, Jacob starszy

około 1600

Muzeum Narodowe w Szczecinie

narzędzie tkackie - Ujęcie z tyłu. Przepustnica tkacka zdobiona motywem serca i rozety.

Przepustnica tkacka

nieznany

2. połowa XIX wieku

Muzeum Narodowe w Szczecinie

maska mai - Ujęcie z przodu; Drewniana maska antropomorficzna z długim nosem ozdobionym kłami dzikiej świni oraz gliniano-drewnianym mostkiem zwanym molot. Maska wydłużona i szczupła, stosunkowo wąska twarz z długim nosem, szerokimi ustami. Pod wydatnymi łukami brwiowymi znajdują się skośne oczy z zaznaczonymi powiekami, o kącikach skierowanych ku górze i gałkach ocznych w postaci muszli. Molot ma formę łukowatego uchwytu zaczynającego się poniżej nozdrzy, pod ozdobą nosa, a sięgającego do brody zakończonej ciosaną głową ptaka. Maska pokryta brązowymi barwnikami, wpadającymi w rdzawy i ciemnobrązowy kolor. Zdobiona wzorami geometrycznymi w postaci prostych i zakręcających linii (jest to prawdopodobnie forma tatuażu). Całość mai otoczona została czerwoną gliną w której umieszczono muszle, m.in. nossa i kauri (porcelanki). W ten sposób zaznaczono również policzki, opaskę nad czołem oraz górną część mostka. Na szczycie umieszczono pleciony uchwyt.

Maska mai

nieznany

1941 — 1960

Muzeum Narodowe w Szczecinie

Wachlarz ze strusich piór, w kolorze brązowym, osadzony na szylkrecie

Wachlarz ze strusich piór

Wachlarz

nieznany

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza składanego, plisowanego wykonane z białej, koźlęcej skóry dekorowanej gwaszem i akwarelą.

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza składanego, plisowanego wykonane z białej, koźlęcej skóry dekorowanej gwaszem i akwarelą. Dekorację stanowią trzy widoki ruin rzymskich ze sztafażem ujęte w tonda tej samej wielkości.

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza składanego, plisowanego  wykonane z białej, koźlęcej skóry dekorowanej gwaszem. Dekorację stanowią trzy widoki ruin z Forum Romanum ujętych w tonda.

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza: pejzaż z ruinami świątyni antycznej ze sztafarzem, w sześciu bocznych kwaterach motywy kandelabrowe.

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza składanego, plisowanego (nie zamocowanego nigdy na żeberkach stelażu) wykonane z białej, koźlęcej skóry dekorowanej gwaszem. Dekorację stanowi nocny pejzaż ze sztafarzem – brzeg morza z latarnią, pływającymi po morzu łodziami a w dalszym planie wyspa z wulkanami, z dwoma podczas wybuchu

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza składanego, plisowanego (nie zamocowanego nigdy na żeberkach stelażu) wykonane z białej, koźlęcej skóry dekorowanej gwaszem. Dekorację stanowią trzy kompozycje z widokami ruin rzymskich ze sztafażem

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza składanego, plisowanego (nie zamocowanego nigdy na żeberkach stelażu) wykonane z białej, koźlęcej skóry dekorowanej gwaszem. Dekorację stanowią trzy tonda ( większe środkowe) z widokami ruin

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Pokrycie wachlarza składanego, plisowanego (nie zamocowanego nigdy na żeberkach stelażu) wykonane z białej, koźlęcej skóry dekorowanej gwaszem.

Pokrycie wachlarza

nieznany

4. ćwierć XVIII wieku

Muzeum – Zamek w Łańcucie

Lico

Fotografia

nieznany

1932 — 1938

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Lico

Fotografia

nieznany

1. połowa XX wieku

Muzeum Historii Żydów Polskich POLIN

Znaleziono 47 obiektów

Brak wyników

Dodaj notatkę

Edytuj notatkę

0/500

Jakiś filtr
Data od:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
Data do:
Era
Wiek:
+
Rok:
+
asd